پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله) فرمودند:" حسن و حسین دو آقای جوانان اهل بهشت اند."
به علت متواتر بودن روایت اهل سنت نتوانستند روایت حذف کنند بنابراین تصمیم گرفتند روایتی ساختگی به پیامبر (صلی الله علیه و آله) ببندند که :" ابابکر و عمر دو آقای پیران اهل بهشت هستند!!!!!! "
پیامبر (صلی الله علیه و آله) فرموده بودند :" اهل بهشت جوان هستند."
سوتی : بهشت اصلا پیر ندارد که این دو بخواهند آقا و سرور پیران آن باشند!!!!!!!!

*****

 

پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله) فرمودند: "انا مدینة العلم و علی بابها"
یعنی:
من شهر علم هستم و علی در آن است.
روایت متواتر است چگونه میتوانند حذفش کنند؟؟.......
پس باز هم حدیث ساختگی: "
انا مدینة العلم و ابوبکر اساسها و عمر حیطانها و عثمان سقفها و علی بابها"
یعنی من شهر علم هستم و ابوبکر استون آن? عمر دیوار آن? عثمان سقف آن و علی (ع) در آن است!
در برخی کتب هم به آن اضافه کرده اند که:
و معاویة حلقتها !!!
و معاویه حلقه در آن است
در زمان قدیم شهر ها در داشته است. که مردم برای ورود به شهر باید از در آن وارد میشدند که قرآن هم به آن اشاره دارد: "واتوا البیوت من ابوابها" (بقره 189)
سوتی : در حضور امام جواد(ع): این حدیث خوانده شد حضرت (بنا به تقیه) فرمودند: "من فضایل خلفا را منکر نمیشوم اما آیا شهر ستون و دیوار و سقف دارد؟؟

*****

 

نقل شده است که پس از آنکه مامون دخترش را به امام جواد تزویج کرد در مجلسی که مامون و امام و یحیی بن اکثم و گروه بسیاری در آن حضور داشتند،
یحیی ‏به امام گفت:

روایت‏ شده است که جبرئیل به حضور پیامبر رسید و گفت: یا محمد! خدا به شما سلام می‏رساند و می‏گوید: «من از ابوبکر راضی هستم، از او بپرس که آیا او هم از من راضی است؟» نظر شما درباره این حدیث چیست؟
امام فرمود: من منکر فضیلت ابوبکر نیستم (بنا بر تقیه) ، ولی کسی که این خبر را نقل می‏کند باید خبر دیگری را نیز که پیامبر اسلام در حجة الوداع بیان کرد، از نظر دور ندارد.
پیامبر فرمود: «کسانی که بر من دروغ می‏بندند، بسیار شده‏اند و بعد از من نیز بسیار خواهند بود. هر کس به عمد بر من دروغ ببندد، جایگاهش در آتش خواهد بود. پس چون حدیثی از من برای شما نقل شد، آن را به کتاب خدا و سنت من عرضه کنید، آنچه را که با کتاب خدا و سنت من موافق بود، بگیرید و آنچه را که مخالف کتاب خدا و سنت من بود، رها کنید.
امام جواد افزود: این روایت (درباره ابوبکر) با کتاب خدا سازگار نیست، زیرا خداوند فرموده است: «ما انسان را آفریدیم و می‏دانیم در دلش چه چیز می‏گذرد و ما از رگ گردن به او نزدیکتریم‏.»
سوتی : آیا خشنودی و ناخشنودی ابوبکر بر خدا پوشیده بوده است تا آن را از پیامبر بپرسد؟ ! این عقلا محال است.

*****

در مناظره بین امام جواد (ع) و یحیی بن اکثم یحیی گفت: روایت‏ شده است که پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم فرمود: «اگر عذاب نازل می‏شد، کسی جز عمر از آن نجات نمی‏یافت.‏»
حضرت فرمود: این نیز محال است، زیرا خداوند به پیامبر اسلام فرموده است: «و مادام که تو در میان آنان هستی، خداوند آنان را عذاب نمی‏کند و نیز مادام که استغفار می‏کنند، خدا عذابشان نمی‏کند.»
سوتی:
بدین ترتیب تا زمانی که پیامبر در میان مردم است و تا زمانی که مسلمانان استغفار می‏کنند، خداوند آنان را عذاب نمی‏کند که عمر بخواهد از آن نجات پیدا کند.
*****
یحیی بن اکثم به امام جواد گفت: روایت‏ شده است که «سکینه‏» به زبان عمر سخن می‏گوید (یعنی عمر هر چه گوید، از جانب ملک و فرشته می‏گوید.)
حضرت فرمود: من منکر فضیلت عمر نیستم؛ (بنا بر اصل تقیه) ولی ابوبکر، با آنکه از عمر افضل است، بالای منبر می‏گفت: «من شیطانی دارم که مرا منحرف می‏کند، هرگاه‏ دیدید از راه راست منحرف شدم، مرا به راه درست ‏باز آورید».

سوتی: با آنکه ابوبکر از عمر افضل است شیطانش بر او غالب میشود آن وقت عمر میخواهد شیطان نداشته باشد و فرشته از زبان او سخن بگوید ؟؟؟؟
*****
ابوهریره از پیامبر نقل کرده که فرمود: خداوند مرا از نور خود خلق کرد و ابوبکر را از نور من و عمر را از نور ابوبکر و عثمان را از نور عمر خلق نمود. و عمر چراغ اهل بهشت است.
یحیی بن اکثم به امام جواد (ع) گفت: روایت‏ شده است که «عمر بن خطاب چراغ اهل بهشت است.!!!!!!!!!!!!!!!!! ‏»
حضرت فرمود: این محال است؛ زیرا در بهشت، فرشتگان مقرب خدا، آدم، محمد صلی الله علیه و آله و سلم و همه انبیا و فرستادگان خدا حضور دارند، چطور بهشت ‏با نور اینها روشن نمی‏شود ولی با نور عمر روشن می‏گردد؟!

سوتی: آیا بهشت از نور پیامبران خدا و حضرت محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) روشن نشود و از نور عمر روشن شود؟
*****
منابع : احتجاج، طبرسی، نجف، المطبعه المرتضویه، ج2، ص247، مجلسی، بحارالانوار، المکتبهالاسلامیه، ج50، ص 80
کتاب سیره پیشوایان نوشته مهدی پیشوایی ، صفحه ی 512
 
 
جهت مطالعه بیشتر به :