سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
تدبیر در قرآن
آیه قرآن
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
درباره

نوای دل وبلاگ لبهای زخمی
پارس تولز ابزار وب
مطالب پیشین
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
ابزار و قالب وبلاگ
کاربردی
ابر برچسب ها

ای بابا من اصلاً غلط کردم. شکر خوردم که شوهرم شد رییس جمهور! من هل و نبات خوردم که شدم زن رییس جمهور. شما باید برید از توی گور عکسهای شونصد سال پیش منو در بیارین نشون خلق خدا بدین! عصبانیخب بدین! مثلاً فکر میکنید اینجا ایران است. نه مطمئن باشین چیزی از من کم نمیشه! فعلاً‌ که من با این قیافه .... (به علت رعایت ادب غیبت ممنون است)‌ به عنوان خوشتیپ ترین زن دنیا شناخته شدم! (البته فکر کنم این حرف جک سال آمریکاست) سبز حتماً میپرسید این حرفها یعنی چی؟ هیچی خودتون ببینید عکس میشل اوباما به همراه اولین دوست پسرش در 18 سالگی. مردم چه اعتماد به نفسی دارن والا!

میشله رابینسن همسر باراک اوباما همراه دیوید آپچارج ،اولین دوست پسرش در 18 سالگی و 7 سال قبل از آشنایی با باراک اوباما رییس جمهور آمریکا!




معلم پای تخته داد می‌زد

صورتش از خشم گلگون بود

و دستانش به زیر پوششی از گرد پنهان بود

ولی ‌آخر کلاسی‌ها،

لواشک بین خود تقسیم می کردند

وان یکی در گوشه ای دیگر «جوانان» را ورق می زد

برای آنکه بی خود های و هو می کرد و با آن شور بی پایان،

تساوی های جبری رانشان می داد

خطی خوانا به روی تخته ای کز ظلمتی تاریک

غمگین بود

تساوی را چنین نوشت: یک با یک برابر است

از میان جمع شاگردان یکی برخاست،

همیشه یک نفر باید به پا خیزد ...

به آرامی سخن سر داد:

تساوی اشتباهی فاحش و محض است.

نگاه بچه ها ناگه به یک سو خیره گشت و

معلم مات بر جا ماند

و او پرسید:
اگر یک فرد انسان واحد یک بود

آیا باز یک با یک برابر بود؟


سکوت مدهوشی بود و سئوالی سخت

معلم خشمگین فریاد زد: آری برابر بود

و او با پوزخندی گفت:

اگر یک فرد انسان واحد یک بود

آن که زور و زر به دامن داشت بالا بود و آنکه

قلبی پاک و دستی فاقد زر داشت پایین بود ؟

اگر یک فرد انسان واحد یک بود

آنکه صورت نقره گون، چون قرص مه می داشت بالا بود ؟

وان سیه چرده که می نالید، پایین بود ؟

اگر یک فرد انسان واحد یک بود،

این تساوی زیر و رو می شد

حال می پرسم یک اگر با یک برابر بود

نان و مال مفت خواران از کجا آماده می گردید؟

یا چه کس دیوار چین ها را بنا می کرد؟

یک اگر با یک برابر بود

پس که پشتش زیر بار فقر خم می شد؟

یا که زیر ضربت شلاق له می گشت؟

یک اگر با یک برابر بود

پس چه کس آزادگان را در قفس می کرد؟

معلم ناله آسا گفت:

بچه ها در جزوه های خویش بنویسید:

پ




اولین ذرت بو داده‌هایی که در ایران به فروش می‌رسید محصول کارخانه‌ی آقای چستر فیلد بود. ما ایرانی‌ها هم که در کوتاه کردن و از سر و ته اسم‌ها زدن استادیم، رفته رفته واژه‌ی چستر فیلد را به چُسِ فیل تقلیل دادیم!!!

معادل فرهنگستان زبان فارسی = گُلْ بلال  

طرز تهیه : برای درست کردن ذرت بو داده اول یک قابلمه را روی گاز می گذاریم و ردونش روغن می ریزیم. البته نه زیاد. بعد ذرتها را درون روغن می ریزیم و خیلی سریع نمک و فلفل و ادویه های دیگری که باب میل خودتان است را به آن اضافه می کنیم و مرتب ذرتها را هم می زنیم. شعله گاز تقریبا باید زیاد باشد. آنقدر هم می زنیم که اولین دانه باز شود. بلافاصله در قابلمه را می گذاریم. زیر قابلمه را کم می کنیم و اجازه می دهیم تا چند دقیقه سر و صدا کند. می توانیم بدون برداشتن در ظرف و تنها با گرفتن دو طرف قابلمه ذرتها را هم بزنیم. وقتی سرو صدا قطع شد یعنی اینکه تمام ذرتها باز شده اند. بلافاصله در ظرف را برداشته و آنها را در یک ظرف دیگر می ریزیم. حتما این کار را به سرعت انجام دهید چون ذرتها سریع می سوزند.




 

 

 

چند ایده ی خوب برای رنگ اتاق ها

 بسیاری از افراد فکرمی کنند که رنگهای تند و درخشان برای زندگی عادی و روزمره مناسب نیست و این در حالی است که استفاده از اینگونه رنگها تنوع و جلوه ی خاصی را به خانه ی شما می اورد
اما خوب لازم نیست حتما از اینگونه رنگها استفاده کنید.اگر واقعا این طیف رنگ(رنگهای تند و درخشان) را نمی پسندید مشکلی نیست از ترکیب رنگهای ملایمی چون خاکستری ملایم زرد عسلی و بنفش ملایم استفاده کنیداین ترتیب هم بهفضای منزلتان رنگ و جلا بخشیدید و هم آن را از یک نواختی و یک رنگی در اوردید.


 


رنگهای کلاسیک:

 و اما رنگهای کلاسیک که زیبایی انها مربوط به مد و زیبایی خاصی نیست و یکی از بهترین اتخابها برای خانه به شمار می رود
این رنگها سبز سدری سبز ابی.اجری سفالی می باشد که تقریبا به رنگهای سنتی نیز معروف هستند.البته ترکیب این رنگها با رنگ خنثایی مثل سفید طیف متنوعی از رنگها را پدید می اورد و تنوع و ملایمت خاصی را به وجود میاورند
نور فروان زیبایی این گونه رنگها را چندین برابر می کند نگذارید دیوار خانه تان همیشه سفید و یک نواخت باقی بمانداز ترکیب رنگهای متنوع و استفاده ی ان در خانه و اتاقهایتان نترسیدرنگ کلید اصلی برای زیبایی محیط زندگی است.

 

 

محل قرار گرفتن تخت خواب ها :

محل قرار گرفتن تخت در یک اتاق تاثیر به سزایی در احساسات فرد و آسایش او دارد.برای فردی که دارای اعتماد بنفس است خوابیدن در هر گوشه از اتاق فرفی ندارد ولی فرد مضطرب و اشفته بیشتر ترجیح می دهد در کنار دیوار بخوابد.
علاوه بر لوازم و دکوراسیون اتاق طرز قرار گرفتن و موقعیت تخت (بهتر است سر فرد به طرف شمال قرار گیرد )، وضعیت فرد نسبت به نور چراغ (دور از پنجره ) و درب ( به طرف پنجره ) بر آرامش و احساس راحتی او تاثیر گذار است اگر در اتاق بیش از یک تخت وجود داشته باشد موقعیت هر یک از تخت ها نسبت به یکدیگر حائز اهمیت است.
اگر در یک اتاق خواب چند دوست،خواهر،برادر،یا مهمان بخوابند باید تخت ها به طرق مختلف چیده شوند .نحوه اسقرار تخت های دو نفره، (یا یک نفره در کنار هم به صورت دو طبقه بیشتر به سلیقه شخصی بستگی دارد تا به فضا.امروزه تخت های جداگانه برای زوج ها به کار می رود ولی استفاده از تخت های دو نفره و محسور بیشتر در گذشته معمول بوده است.

 

 

چند توصیه برای دکوراسیون اتاق خواب

اتاق خواب جایی است برای آسودن و کسب آرامش و انرژی مجدد برای یک روز کاری دیگر. انتخاب لوازم اتاق خواب و همچنین نوع چیدمان آن کمک زیادی به کسب این آرامش و استراحت واقعی می‌کند. در این نوشتار سعی داریم مهم‌ترین نکات مربوط به دکوراسیون این منطقه با اهمیت خانه را توضیح دهیم. یکی از اصول اولیه چیدمان در اتاق‌ خواب می‌گوید محل تخت باید به گونه‌ای انتخاب شود که پنجره نورگیر حتما در سمت راست آن قرار گیرد.استفاده از کوسن‌های فراوان بر روی تخت‌هایی که لبه بالایی بلندی دارند، بر زیبایی تخت می‌افزاید. در سبک‌های کلاسیک بهتر است که این کوسن‌ها از همان جنس و بافت روتختی باشند. به هماهنگی موجود در بین اشیا و مبلمان بیشتردقت کنید. بافت‌های روتختی و والان‌های پرده بهتراست از یک نوع، از یک طرح و از یک طیف رنگی انتخاب شودو حتی رول‌بوردهای (نوارهای تزیینی دیواری) در قسمت بالایی دیوارها نیز از همان طیف رنگی باشد. هماهنگی میان بافت‌ها یک سبک کلاسیک به محیط اتاق می‌دهد. البته اگر در میان این هماهنگی، گاهی یکی از بافت‌ها و رنگ‌ها، کاملا متضاد و مکمل دیگر بافت‌ها ‌باشد، بر تنوع دکور اتاق افزوده شده و آن را از یکنواختی در‌ می‌آورد.توجه داشته ‌باشید استفاده از روتختی‌های زیبا تنها ملاک زیبایی و راحتی اتاق نیست بلکه باید به نرمی و لطافت آن هم توجه کنید. همه این موارد منجر به افزایش حس آسایش و راحتی در اتاق خواب می‌شود. فرض کنید:رنگ زمینه اتاق، کرم شکلاتی و گلبهی است. استفاده از دکورهای چوبی تیره و متمایل به زرشکی، مکمل رنگ فضای زمینه است.. استفاده از روتختی براق، مانند هر بافت براق دیگر، علاوه بر اینکه نوعی حس تجمل‌گرایی را به ببیننده القا می‌کند، با قرار گرفتن در کنار دکور چوبی تیره باعث می‌شود زیبایی این نوع چیدمان جلوه‌ای چند برابر بیابد. رنگ و طرح بافت‌های پارچه‌ای نیز مابین رنگ زمینه اتاق و دکور چوبی آن است.


همین امر سبب شده است تا در محیط، تعادل برقرار شود. یادتان باشد که یکی از ویژگی‌های سبک کلاسیک، استفاده از بافت‌های براق در کنار دکور چوبی تیره است. هر چه پهنای قاب تابلوها بیشتر باشد آن تابلو با دکور اتاق، هماهنگ‌تر شده‌ و هر چه پهنای قاب کمتر باشد، تنها نقاشی یا سایر آثار داخل قاب جلوه بیشتری خواهد داشت. همچنین، استفاده از تک‌مبل کمک می کندتا فضایی صمیمی و دلنشین در قسمتی از اتاق فراهم آید. برای تفکیک این فضا در کنار تک‌مبل می توان از نور موضعی (آباژور) استفاده کرد. بهترین آباژورها درکنار تک مبل‌ها، آباژورهایی هستند که نورشان به سمت پایین باشد. به این ترتیب فضایی مناسب برای مطالعه واستراحت در شب پدید می‌آید. هر چه تعداد نورهای موضعی در داخل اتاق بیشتر باشد، تفکیک فضاهای داخلی بیشتر شده و به نظر می‌رسد که رعایت این نکته برای اتاق خواب، مناسب است. استفاده از چراغ‌های آباژور کوتاه بر روی پاتختی‌ها، میتواندفضایی رومانتیک‌ به وجود آورد و ضمنا این امکان را به وجود می‌آورد تا بتوانید قبل از خواب به مطالعه بپردازید. استفاده از فضای سبز (گلدان، فلاور باکس و . . .)، قاب‌عکس‌های شخصی و تابلوهای خط یا نقاشی مورد علاقه‌تان در اتاق خواب باعث افزایش نشاط و روحیه‌تان شده و روبه‌رو شدن با این عناصر به ویژه در آغاز هر روز می‌تواند انگیزه‌ شروع یک روز کاری را دو چندان کند.بهتراست قاب عکس و تابلو نیز مطابق با دکورچوبی اتاق،چوبی انتخاب شود و همین امر باعث ایجاد هماهنگی بیشتر بین اجزای داخلی اتاق می شود. استفاده از قاب‌های فلزی متعدد در اتاق‌هایی که دکور فلزی و فرفورژه دارند کاملا مناسب است و توصیه می‌شود. معمولا برای زیباتر شدن جایگاه تخت‌های دو نفره در اتاق خواب بهتر است از تابلوهای نقاشی بر روی دیوار بالایی تخت استفاده کنید. اگر دوست دارید که با یک تابلو و یا تنها یک قاب عکس، دیوار بالایی تخت را تزیین کنید ترجیحا آن تابلو را پهن و به اندازه عرض بالای تخت انتخاب کنید. ولی اگر می‌خواهید از تعداد تابلوهای بیشتری برای تزیین دیوار استفاده کنید، مناسب‌تر این است که از تابلوهای طولی یعنی تابلوهایی با عرض کم و طول زیاد استفاده کنید. در این نوع انتخاب، ترجیحا باید سعی کنید اندازه طولی تابلوها تقریبا برابر ارتفاع تخت از سطح زمین باشد

 

 




در صورتی که هر یک از عکس ها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه show picture را بزنید
 

http://i34.tinypic.com/2vkgs4y.jpg

http://i35.tinypic.com/350q8tj.jpg

http://i37.tinypic.com/344748n.jpg

http://i36.tinypic.com/28qsugp.jpg

http://i35.tinypic.com/2qkjgg3.jpg

http://i34.tinypic.com/jawe1e.jpg

http://i35.tinypic.com/2gwrrq8.jpg

http://i36.tinypic.com/nqbrd1.jpg

http://i38.tinypic.com/25ez2j6.jpg

http://i37.tinypic.com/160sif8.jpg

http://i33.tinypic.com/2iwarkx.jpg

http://i38.tinypic.com/359fed0.jpg

http://i38.tinypic.com/2s9vxoo.jpg

http://i34.tinypic.com/2q3uszn.jpg
 

http://i34.tinypic.com/2ykde1x.jpg

http://i35.tinypic.com/v83gbs.jpg

http://i35.tinypic.com/33ufhxj.jpg

 

 

 

 




عکس های داغ روز
عکس های زیبا و دیدنی
عکس های ناز کودکان
عکس های عاشقانه
عکس های خنده دار
عکس های ترسناک
عکس های از حوادث
عکس های از عجایب
عکس های دلخراش
عکس های حیوانات
عکس های طبیعت
عکس های مذهبی
عکس های جذاب ورزشی
عکس های درخواستی
کاریکاتور
انیمیشن
کارت پستال و والپیپر
اخبار داغ تصویری
مدل لباس و آرایش
عکس های کودکان شما
مدل دکوراسیون






[ مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ ]

[ Designed By Ashoora.ir ]